5. Začněte hrát
Navštívit nyní
  9
Playtech

Titan Poker patří mezi oblíbené pokerové herny. Bylo by velmi obtížné najít místo, které by svou bezpečností a spolehlivostí Titan Poker předčilo.

Výborná nabídka bonusů:

Zcela nadstandardní jsou v této herně poker bonusy. Při první návštěvě je váš bonus zhodnocen 200% až do výše 2000$ (takže když vsadíte 100$, dostanete od herny dalších 200$ zdarma). Titan Poker nabízí i další poker bonusy, například bonus za doporučení herny příteli, věrnostní bonus atd. Navíc zde můžete každý měsíc hrát v garantovaném turnaji o 2 miliony dolarů, ačkoli tato možnost se týká spíše zkušenějších hráčů. Není se čemu divit, že tato herna patří k nejštědřejším online poker hernám.

Spolehlivý software:

Asi nejsilnější stránkou této herny je rychlý, spolehlivý a uživatelsky přívětivý software. Kromě již zmiňované spolehlivosti tohoto pokerového portálu, patří mezi další přednosti i skvělá grafika. K dispozici je řada užitečných prvků, které vám pomohou hru zlepšit. Můžete si dělat během hry poznámky, můžete sledovat historii hry nebo si vytvořit seznam kamarádů – tzv. buddy list.

Velká návštěvnost:

Vzhledem k velké návštěvnosti není žádný problém najít si na Titan Poker stůl, který by odpovídal vašim dovednostem i požadavkům. Small blind začíná na 2 centech a pokračuje až po desítky dolarů. Můžete si zde vybrat z mnoha pokerových variant: Texas Hold'em, Omaha Hi-Lo, Omaha Hi, Seven Card Stud Hi and Five Card Stud. Všechny pokerové varianty můžete vyzkoušet v cash games, turnajích i hrách jeden na jednoho. Začínající hráči zde mohou samozřejmě hrát poker zdarma, stačí jen kliknout na ikonu Texas Holdem Poker Download.

Rostoucí počet turnajů:

Obrovskou výhodou této herny je velký počet hráčů a stále rostoucí počet turnajů. Velmi oblíbený je pochopitelně poker online freroll, kde můžete hrát poker zdarma. Odpovídající turnaj si zkrátka zde vždy najdete. Některé ze satelitních turnajů nabízejí jako hlavní výhru účast na European Championship of Online Poker nebo WSOP, to už stojí za zkoušku, nemyslíte? Samozřejmě zde kromě poker online freeroll turnajů nechybí ani sit´n go turnaje se skvělým jackpotem.

Vyzkoušejte bankovní převod:

Vložit peníze můžete na svůj hráčský účet pomocí všech běžných způsobů platby, ať už se jedná o kreditní karty (VISA, Mastercard), internetové peněženky nebo bankovní převod. Herna Titan Poker má účet i u českých bank, a tak je platba rychlá a neplatíte žádné poplatky. Výplaty jsou v této herně velmi rychlé. Pokud by se vyskytl nějaký problém, je zde nonstop zákaznická podpora, která vám poradí telefonicky či emailem. Naše zkušenosti jsou jen pozitivní, personál vám vždy rychle a dobře poradí.
Pokerový stůl
Lobby
Lobby